Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

Vad kostar ett kändisskap

Av veronica bergqvist - 28 februari 2010 09:03

Jaha vad hade man offrat för att bli känd? Många ställer upp i olika tvprogram, allt från bonde söker fru till bigbrother ;)...

  


Vissa börjar blogga, men för att kunna bli känd då måste man skriva massa skit, tex om hur människor lever, man kan inte va för tjock också vidare.. Inget vettigt.. Men det folk retar sig på det läser dem..




Sex säljer, det tittar folk på.. Även dramatik, och svartsjukedrama, intriger.. Men jag ska inte säga något för jag bidrar själv till deras kändisskap, eftersom jag själv tittar på det ;).. Jag älskar dem programen.. :P.Kul och se vad man kan göra för dumt, allt för tittasiffrorna :P.. Dock inte bloggarna som sitter och säger att det borde va förbjudet med tjocka människor mm... Jag har läst något inlägg, men lägger inte ner min tid på att följa dem.. Men som sagt man vet ju själv, jag hade typ 257 eller något läsare på min lyx eller lathet.. Drog läsare som fan, men va va det då.. hehe jaa sådant som folk vill läsa :P... För dem tycker igentligen inte om det eller så gör dem det ;)....uppenbarligen, för vettiga saker läser dem inte ;).. Ja man kan ju fråga vad man är beredd på att ge... Jag tror inte det är så roligt att va känd faktiskt. Men det kostar att ligga på topp.. Kostar ditt rykte ;).. Kanske inte så skoj att alla glor på dig när du går utanför din dörr :(... Men hade jag inte haft barn och valt ett annat liv hade nog jag med ställt upp i allt haha... Tur man har barn :).. Men det är ju skoj med äventyr, men som sagt vill man ha stämplarna på sig med allt dummt man kanske gör :P... Eller vill man utsätta sig för ett dåligt ryckte för lite pengar... Ja vad är det värt?.. Men det är ju en lätt sak att tjäna pengar på.. Att va dum i huvudet, det gillar folk ;)... I dag kan man till och med bli känd genom att ställa upp i melodifestivalen ;)

  


Ha en bra dag


puss å kram




 
 
zaida

zaida

28 februari 2010 09:31

kika bara på kissie och dessie, så vet du vad et kostar ;)

http://zaida.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronica bergqvist - 4 maj 2010 18:03


Saker och ting kan verkligen såra, kärlek gör verkligen ont, även när det inte tar slut så kan det gör ont.. Ibland måste man nog tänka på vad man säger.. Visst det är jag lite dålig på, men oftast när jag blir arg, skulle aldrig vräka ur mig något s...

Av veronica bergqvist - 4 maj 2010 07:49

I går rev vi ner den sista väggen på vår förra hall :p... Som sen ska bli ett uterum.. På fredag kommer snickaren och kollar på den andre delen där vi ska bygga till.. Är lite mer invecklat där så behöver lite hjälp :P... Nee nu går det undan ser ni ...

Av veronica bergqvist - 20 april 2010 18:11

I förgår startade jag en sexblogg.. Hoppas den drar mer läsare än mitt trista liv :P hehe.. Gå gärna in och titta lite.. Kanske blir något.. Om livet vet man inte alltid vad man ska skriva hehe, men sex och förhållande tröttnar man ju aldrig att prat...

Av veronica bergqvist - 19 april 2010 08:58

I går hade jag och frida tjejdag ju ;).. Helt underbart mys va det.. Det är så skönt att ha en sådan vän :).. Jag har ju glömt att berätta om det fina armbandet jag fick av henne i födelsedags present.. Det är ett Thomas sabo med en balok av ett v so...

Av veronica bergqvist - 18 april 2010 17:08

I dag rymde jag hemifrån kl 10.00 i morse, men man är tydligen inte saknad ännu :(... Jag stack hem till frida, vi började med att äta lite frukost och sen stack vi till hennes mamma och åt middag vid 12 tiden.. åkte hem till frida igen och softade, ...

Ovido - Quiz & Flashcards