Direktlänk till inlägg 19 april 2010

Remember me

Av veronica bergqvist - 19 april 2010 08:58

I går hade jag och frida tjejdag ju ;).. Helt underbart mys va det.. Det är så skönt att ha en sådan vän :).. Jag har ju glömt att berätta om det fina armbandet jag fick av henne i födelsedags present.. Det är ett Thomas sabo med en balok av ett v som står för vår vänskap :)... Jätte fint, datorn funkar dock inte så bra så har ingen riktig bild på det men tog en bild från nätet så ser ni armbandet i alla fall men utan V tyvärr :(.. Blev jätte glad för det, betyder så mycket ska jag bära resten av mitt liv nu :)

 Fint va, ja fast mitt är dock finare ju ;)...

Ja och tillbacka till dagen.. Vi blev ju bjudna på god mat hos hennes mamma först köttfärslimpa och potatis inte varje dag.. Sedan åkte vi tillbaka till frida och softade lite tittade på debatten på tv1 verkligen spännande, handlade om fel människor som köper pittbull hundar.. Intressant och sedan va det om att kriminaliteten börjar gå väldigt långt ner i åldrarna, vilket tyvärr är nog sant och väldigt tråkigt :(.. Efter det blev det lite mat till pommes och kött, mm gott.. Sen tog vi oss in till kristianstad för att gå på bio, det blev bion jag ville se Remember me med den snygge twilight stjärnan (Robert Pattinson) fast jag tyckte dock han är snyggare som vampyr ;)... hehe.. Men verkligen en bra film, värd att se om man är tjej dock ;)... Det va två killar på hela bion och det va pojkvänner som vatt tvungen att följa med säkert ;)... Snart kommer den sista twilight filmen och den ska jag se ;)...

     


Ha en bra dag

puss och kram 

 
 
fredas

fredas

20 april 2010 18:13

Du är underbar :D Tack för en underbar dag :D

http://fredas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronica bergqvist - 4 maj 2010 18:03


Saker och ting kan verkligen såra, kärlek gör verkligen ont, även när det inte tar slut så kan det gör ont.. Ibland måste man nog tänka på vad man säger.. Visst det är jag lite dålig på, men oftast när jag blir arg, skulle aldrig vräka ur mig något s...

Av veronica bergqvist - 4 maj 2010 07:49

I går rev vi ner den sista väggen på vår förra hall :p... Som sen ska bli ett uterum.. På fredag kommer snickaren och kollar på den andre delen där vi ska bygga till.. Är lite mer invecklat där så behöver lite hjälp :P... Nee nu går det undan ser ni ...

Av veronica bergqvist - 20 april 2010 18:11

I förgår startade jag en sexblogg.. Hoppas den drar mer läsare än mitt trista liv :P hehe.. Gå gärna in och titta lite.. Kanske blir något.. Om livet vet man inte alltid vad man ska skriva hehe, men sex och förhållande tröttnar man ju aldrig att prat...

Av veronica bergqvist - 18 april 2010 17:08

I dag rymde jag hemifrån kl 10.00 i morse, men man är tydligen inte saknad ännu :(... Jag stack hem till frida, vi började med att äta lite frukost och sen stack vi till hennes mamma och åt middag vid 12 tiden.. åkte hem till frida igen och softade, ...

Av veronica bergqvist - 12 april 2010 16:52

Gud vad jobbigt med dessa sjukdomar :(... Nu har sonen åkt på halsfluss och öroninflamation, sambon min har maginfluensa och ont i ryggen :( och jag sitter här och försöker inte att bli smittad igen, vilket nog snart är försent.. Min födelsedag i dag...

Ovido - Quiz & Flashcards