Direktlänk till inlägg 8 april 2010

Gud va dålig jag har blivit på att va här ;)

Av veronica bergqvist - 8 april 2010 07:36

I dag är det torsdag.. Då måste man ju va morgonpigg :(.. I går satt man på msn hela kvällen bra tidsfördriv, när sambon inte är hemma och man har tråkigt.. Tack till er alla som vill prata med mig.. Eftersom det är en msn från k6 så hinner jag ju tyvärr inte svara alla men gör mitt bästa ju :).. ja på tal om annat då den här filmen jag då såg i tisdas kväll, även om den va så bra och spännande så lyckades jag ändå somna sista halvtimmen skit med.. Men jag är ju ledig på onsdagar så jag kollade klart på den då.. Ja den va bra hela filmen ;)... Vet inte om jag sagt det innan, men jag är ju hemma och är mammaledig den större delen av veckan.. Annars jobbar jag 10 timmar i veckan.. Men i alla fall kom till sak ;).. När jag då går hemma och det är dåligt väder och ingen vill hitta på något med mig fördriver jag tiden med tv serier mycket bra ;)... Nu senast tittade jag på Las vegas och säga vad man vill men en bra serie men fan vilket j*a slut alltså.. Skit kasst man blir ju sjuk irriterad när man suttit så många timmar ;), då har dem skullat göra ett slut men så kom strejken i hollywood och sen har dem inte fortsatt.. Visst inte konstigt att den va så billig i och för sig ;)... Men men nu har jag fått tala ut om det med hehe... ni har ingen serie att rekomendera känns som man sätt alla snart, men tar ju tydligen tid innan de kommer ut nya säsonger, ska ju köra det på tv först i en evighet, sen ska dem köra lite repriser mitt i allt :(.. Jaja har ni något bra så kom gärna med det ;)...


Ha en bra dag nu får jag väl återgå till jobbet..

Puss å kram  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronica bergqvist - 4 maj 2010 18:03


Saker och ting kan verkligen såra, kärlek gör verkligen ont, även när det inte tar slut så kan det gör ont.. Ibland måste man nog tänka på vad man säger.. Visst det är jag lite dålig på, men oftast när jag blir arg, skulle aldrig vräka ur mig något s...

Av veronica bergqvist - 4 maj 2010 07:49

I går rev vi ner den sista väggen på vår förra hall :p... Som sen ska bli ett uterum.. På fredag kommer snickaren och kollar på den andre delen där vi ska bygga till.. Är lite mer invecklat där så behöver lite hjälp :P... Nee nu går det undan ser ni ...

Av veronica bergqvist - 20 april 2010 18:11

I förgår startade jag en sexblogg.. Hoppas den drar mer läsare än mitt trista liv :P hehe.. Gå gärna in och titta lite.. Kanske blir något.. Om livet vet man inte alltid vad man ska skriva hehe, men sex och förhållande tröttnar man ju aldrig att prat...

Av veronica bergqvist - 19 april 2010 08:58

I går hade jag och frida tjejdag ju ;).. Helt underbart mys va det.. Det är så skönt att ha en sådan vän :).. Jag har ju glömt att berätta om det fina armbandet jag fick av henne i födelsedags present.. Det är ett Thomas sabo med en balok av ett v so...

Av veronica bergqvist - 18 april 2010 17:08

I dag rymde jag hemifrån kl 10.00 i morse, men man är tydligen inte saknad ännu :(... Jag stack hem till frida, vi började med att äta lite frukost och sen stack vi till hennes mamma och åt middag vid 12 tiden.. åkte hem till frida igen och softade, ...

Presentation

Min bebis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards