Direktlänk till inlägg 20 april 2010

sexbloggen

Av veronica bergqvist - 20 april 2010 18:11

I förgår startade jag en sexblogg.. Hoppas den drar mer läsare än mitt trista liv :P hehe.. Gå gärna in och titta lite.. Kanske blir något.. Om livet vet man inte alltid vad man ska skriva hehe, men sex och förhållande tröttnar man ju aldrig att prata om ;)... haha.. Nu är det snart dr house får väl glo på det.. har precis kommit från jobbet och en trött unge hemma :(.. Saknade min jenny på jobbet i dag, hon fyller verkligen dagen när man jobbar med henne :)... I morgon blir det frukost med Frida min lover ;) hehe...


ha en bra kväll


puss och kram :P 

 
 
Ingen bild

RBY

21 april 2010 22:49

Lycka till i Bloggen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronica bergqvist - 4 maj 2010 18:03


Saker och ting kan verkligen såra, kärlek gör verkligen ont, även när det inte tar slut så kan det gör ont.. Ibland måste man nog tänka på vad man säger.. Visst det är jag lite dålig på, men oftast när jag blir arg, skulle aldrig vräka ur mig något s...

Av veronica bergqvist - 4 maj 2010 07:49

I går rev vi ner den sista väggen på vår förra hall :p... Som sen ska bli ett uterum.. På fredag kommer snickaren och kollar på den andre delen där vi ska bygga till.. Är lite mer invecklat där så behöver lite hjälp :P... Nee nu går det undan ser ni ...

Av veronica bergqvist - 19 april 2010 08:58

I går hade jag och frida tjejdag ju ;).. Helt underbart mys va det.. Det är så skönt att ha en sådan vän :).. Jag har ju glömt att berätta om det fina armbandet jag fick av henne i födelsedags present.. Det är ett Thomas sabo med en balok av ett v so...

Av veronica bergqvist - 18 april 2010 17:08

I dag rymde jag hemifrån kl 10.00 i morse, men man är tydligen inte saknad ännu :(... Jag stack hem till frida, vi började med att äta lite frukost och sen stack vi till hennes mamma och åt middag vid 12 tiden.. åkte hem till frida igen och softade, ...

Av veronica bergqvist - 12 april 2010 16:52

Gud vad jobbigt med dessa sjukdomar :(... Nu har sonen åkt på halsfluss och öroninflamation, sambon min har maginfluensa och ont i ryggen :( och jag sitter här och försöker inte att bli smittad igen, vilket nog snart är försent.. Min födelsedag i dag...

Presentation

Min bebis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards