Direktlänk till inlägg 19 mars 2010

Kräk och småbarn

Av veronica bergqvist - 19 mars 2010 08:49

Ja nu är det snart helg igen så skönt, när man går hemma så här och lever ihop med någon ja konstigt nog längtar man alltid efter helgen när man kan träffas och slipper ta hand om barnen helt själv, vist inte det att jag inte kan, men har varit sjuk nu över en vecka och det är väldigt jobbigt och sitta å roa två barn en på 6 och en på ett halvår, när man bara springer på toa för at kräka hela tiden.. :(.

Som tur är har jag världens snällaste unge, han har verkligen ställt upp för mamma :).. Medans Malte inte kan göra så mycket men han har suttit snällt i sin gå stol ;).. En dag somnade han till och med i den, det kommer bild på det senare, måste ni ju se haha... I dag blir det in till bvc en runda och väga Malte, tyvärr är det ju tvunget annars hade jag nog velat hoppa det, känner inte mig sådär bra ännu.. Men sen vet man ju inte heller, jag kräker mest när jag hostar.. Eller är det bara på morgonen, så ja det kan ju lika bra va graviditeten som gör det, men när allt känns likadant hur ska man då veta :P... Ja så är det..

Nu får jag gå och klä på Malte resten av kläderna, sen får jag väl lägga mig på soffan en stund och ta det lite lugnt innan jag ska åka.. Får inte heller glömma hårfärgen när jag är i stan, ser ju inte klok ut i huvudet, testade byta schampoo först men sen när totte sa att jag började se grå hårig ut kom jag på varför det så flåtigt ut så fort jag tvättat det, färgen ju :P.. En kvinnas hemlighet ju hehe :P


ha en bra dag


pusss å kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronica bergqvist - 4 maj 2010 18:03


Saker och ting kan verkligen såra, kärlek gör verkligen ont, även när det inte tar slut så kan det gör ont.. Ibland måste man nog tänka på vad man säger.. Visst det är jag lite dålig på, men oftast när jag blir arg, skulle aldrig vräka ur mig något s...

Av veronica bergqvist - 4 maj 2010 07:49

I går rev vi ner den sista väggen på vår förra hall :p... Som sen ska bli ett uterum.. På fredag kommer snickaren och kollar på den andre delen där vi ska bygga till.. Är lite mer invecklat där så behöver lite hjälp :P... Nee nu går det undan ser ni ...

Av veronica bergqvist - 20 april 2010 18:11

I förgår startade jag en sexblogg.. Hoppas den drar mer läsare än mitt trista liv :P hehe.. Gå gärna in och titta lite.. Kanske blir något.. Om livet vet man inte alltid vad man ska skriva hehe, men sex och förhållande tröttnar man ju aldrig att prat...

Av veronica bergqvist - 19 april 2010 08:58

I går hade jag och frida tjejdag ju ;).. Helt underbart mys va det.. Det är så skönt att ha en sådan vän :).. Jag har ju glömt att berätta om det fina armbandet jag fick av henne i födelsedags present.. Det är ett Thomas sabo med en balok av ett v so...

Av veronica bergqvist - 18 april 2010 17:08

I dag rymde jag hemifrån kl 10.00 i morse, men man är tydligen inte saknad ännu :(... Jag stack hem till frida, vi började med att äta lite frukost och sen stack vi till hennes mamma och åt middag vid 12 tiden.. åkte hem till frida igen och softade, ...

Presentation

Min bebis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards