Direktlänk till inlägg 12 april 2010

Fy fy fy, sjuk sjuk sjuk :(

Av veronica bergqvist - 12 april 2010 16:52

Gud vad jobbigt med dessa sjukdomar :(... Nu har sonen åkt på halsfluss och öroninflamation, sambon min har maginfluensa och ont i ryggen :( och jag sitter här och försöker inte att bli smittad igen, vilket nog snart är försent.. Min födelsedag i dag, vilken dag det blev :S.. Tur man slutade fylla år när manblev 20 :P.... Farmor min fyller 75år i dag, grattis, grattis :)...  Hennes dag blir nog bättre ;)... Nee jag tycker det är rätt skönt och ha det lugnt hehe, om man nu kallar det lugnt, med ett barn som skriker hela tiden och man är helt hjälplös... Man har ju själv haft öroninflamation varje år och vet hur det känns... Stackars liten... Det hade vatt så skönt och bara kommit i väg på semester rensa luften ;) (kroppen)... Känns som man aldrig blir frisk, när det ena försvinner kommer det andra :(... Hoppas ni mår bättre där ute.. Inte så positivt inlägg i dag tyvärr... Men det kommer.. Fortfarande inte vatt hos barnmorskan ännu men är väl i vecka 12 eller något nu så får väl se om illamåendet släpper nu då ;)... Tycker tiden går så sakta, men gör ju det när man bara sitter hemma ;)... Nu tömmer älsklingen diskmaskinen och sätter in, vilken dålig tjej han har som inte tar hand om han när han är sjuk, klart jag gör ;).. Han behöver ju inte göra det om han inte velat.. Så tror han kommer gå till jobbet i morgon, där har han ju semester brukar han säga hehe... Ja när vi är sjuka vem tar hand om oss då :( nee just det ingen, vi ska ta hand om hem barn och allt :(... Usch mår så illa i dag :(.. Fan vad jag gnäller hehe... Nee synd man har missat det fina vädret i dag alltså :(.. Men luktar i och för sig bara gödsel ute i dag kan ju fan inte gå ut då.. Usch hehe.. Annars är det faktiskt 21 grader i solen ;).. Härligt.. Ha en bra dag och hurra hurra hurra på min fördelsedag ;)... Fick förresten en ny dammsugare i födelsedagspresent av farmor och farfar i går, mycket bra, sämre är att jag måste börja städa igen, usch vad tråkigt hehe :P...


Puss och kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronica bergqvist - 4 maj 2010 18:03


Saker och ting kan verkligen såra, kärlek gör verkligen ont, även när det inte tar slut så kan det gör ont.. Ibland måste man nog tänka på vad man säger.. Visst det är jag lite dålig på, men oftast när jag blir arg, skulle aldrig vräka ur mig något s...

Av veronica bergqvist - 4 maj 2010 07:49

I går rev vi ner den sista väggen på vår förra hall :p... Som sen ska bli ett uterum.. På fredag kommer snickaren och kollar på den andre delen där vi ska bygga till.. Är lite mer invecklat där så behöver lite hjälp :P... Nee nu går det undan ser ni ...

Av veronica bergqvist - 20 april 2010 18:11

I förgår startade jag en sexblogg.. Hoppas den drar mer läsare än mitt trista liv :P hehe.. Gå gärna in och titta lite.. Kanske blir något.. Om livet vet man inte alltid vad man ska skriva hehe, men sex och förhållande tröttnar man ju aldrig att prat...

Av veronica bergqvist - 19 april 2010 08:58

I går hade jag och frida tjejdag ju ;).. Helt underbart mys va det.. Det är så skönt att ha en sådan vän :).. Jag har ju glömt att berätta om det fina armbandet jag fick av henne i födelsedags present.. Det är ett Thomas sabo med en balok av ett v so...

Av veronica bergqvist - 18 april 2010 17:08

I dag rymde jag hemifrån kl 10.00 i morse, men man är tydligen inte saknad ännu :(... Jag stack hem till frida, vi började med att äta lite frukost och sen stack vi till hennes mamma och åt middag vid 12 tiden.. åkte hem till frida igen och softade, ...

Ovido - Quiz & Flashcards