Direktlänk till inlägg 25 mars 2010

Torsdag

Av veronica bergqvist - 25 mars 2010 07:01

Ja då är det torsdag morgon och man är tillbax på jobbet efter 2 veckors magsjuka :(

Det är skönt, men jobbigt eftersom man inte är helt 100 ännu, i tisdags va min första dag och då mådde jag fortfarande skit.. Chefen va på besök och ibland tål jag bara inte henne.. När jag berättade hur det va att jag fortfarande va dålig och inte hade några krfter för jag inte fick behålla den maten jag åt. Sa hon, ja du kanske ska gå och kolla upp det, fast är det något som är fel så brukar ju naturens gång sköta det.. Idiot, då menade hon att är det något fel på barnet så får jag ju missfall, schyst och säga så då.. När hon fick reda på att jag var gravid, frågade hon hur jag orkade eftersom jag precis fått ett barn.. Då sa hon, efter hon hade fått sitt första barn blev hon gravid igen men fick missfall, det va det bästa som hänt henne.. Jaha tänkte jag, ja skulle bli skit ledsen om jag fick det.. Va är det för människor, varför säger man sådant? :S... Jaja, nu har hon semester ett tag i alla fall ;).. Nu får jag väl fortsätta jobba, sen när jag slutat vid 12 får vi väl se vad som händer.. :)

Skulle säga att jag faktiskt mår lite bättre nu ;).. Men man ska ju aldrig skrytta då vänder det väl igen :(...


Ha en bra dag


puss å kram

 
 
frida

frida

25 mars 2010 07:49

Åh va skönt att läsa att du är på bättringsvägen.. En fika på stan nån dag snart? hehe.. Lycka till på jobbet idag och skit i bajsmänniskor utan intelligens.. Puss

http://fredas.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

m

25 mars 2010 18:55

var fan jobbar du som har en sådan lustig chef...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronica bergqvist - 4 maj 2010 18:03


Saker och ting kan verkligen såra, kärlek gör verkligen ont, även när det inte tar slut så kan det gör ont.. Ibland måste man nog tänka på vad man säger.. Visst det är jag lite dålig på, men oftast när jag blir arg, skulle aldrig vräka ur mig något s...

Av veronica bergqvist - 4 maj 2010 07:49

I går rev vi ner den sista väggen på vår förra hall :p... Som sen ska bli ett uterum.. På fredag kommer snickaren och kollar på den andre delen där vi ska bygga till.. Är lite mer invecklat där så behöver lite hjälp :P... Nee nu går det undan ser ni ...

Av veronica bergqvist - 20 april 2010 18:11

I förgår startade jag en sexblogg.. Hoppas den drar mer läsare än mitt trista liv :P hehe.. Gå gärna in och titta lite.. Kanske blir något.. Om livet vet man inte alltid vad man ska skriva hehe, men sex och förhållande tröttnar man ju aldrig att prat...

Av veronica bergqvist - 19 april 2010 08:58

I går hade jag och frida tjejdag ju ;).. Helt underbart mys va det.. Det är så skönt att ha en sådan vän :).. Jag har ju glömt att berätta om det fina armbandet jag fick av henne i födelsedags present.. Det är ett Thomas sabo med en balok av ett v so...

Av veronica bergqvist - 18 april 2010 17:08

I dag rymde jag hemifrån kl 10.00 i morse, men man är tydligen inte saknad ännu :(... Jag stack hem till frida, vi började med att äta lite frukost och sen stack vi till hennes mamma och åt middag vid 12 tiden.. åkte hem till frida igen och softade, ...

Presentation

Min bebis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards