Direktlänk till inlägg 6 april 2010

Påsklov

Av veronica bergqvist - 6 april 2010 18:05

Då har barnen påsklov.. Malte har blivit lite magsjuk :( och albin förkyld, men det är ju så när man springer bar förtidigt och tror att det är varmt, våren är farlig.. hehe låter man som farmor ;)... Själv har man jobbat en runda i dag, tiden har gått så grymt sakta, så sjukt tråkigt har det vatt :(.. Men nu ska man inte jobba förrän torsdag, hehe jobbar 2 5timmars pass i veckan och det klagar man på haha.. Nee det är väl kul att jobba i bland.. Snart dax att gå hem och va mammaledig helt så då ska man ju inte klaga ;).. Påsken har vatt helt okej, vet inte riktigt hur det ska va hehe.. Vi har börjat på bygget med huset, faktiskt hunnit en del i helgen, men ja det lär ju ta tid :).. Behöver ju lite större hus nu när det blir tillökning, malte har ju inget eget rum ännu, även om det i och för sig inte behövs än, men när nästa kommer får han väl ha det ;).. Blir kanske 2st det vet man ju aldrig hehe.. Har fortfarande inte vatt och skrivit in mig men är nog bara i vecka 12 eller något :S.. Få väl se när jag tyar till barnmorskan, får väl byta för den förra tyckte inte jag skulle bli gravid igen tydligen :S... Ja snacka om att göra tvärtemot hehe... Ne fattade inte så mycket va hon menade, men hon trodde väl jag skulle ta bort det om jag blev gravid igen.. Men herregud, tog jag inte bort mitt första när jag va 16år ja då tar jag väl inte väck något nu.. Nee, lite får man ju tänka.. Sen å andra sidan skulle inte jag klara det alls.... Nee nu får jag väl försöka få i mig lite mat, men vad ska man äta då :(... sen blir det väl soffan.. Gud va lat man är hehe.. Men jag har ett så duktigt hjärta som städar och tvättar åt mig hehe, man kan inte få det bättre ;).. Snart fyller man år med, men vill jag inte erkänna, jag har 30års kris även om det är 6års tills dess ;).. I kväll blir det film, tänkte jag skulle se Law abiding citizen.. Trailern på den verkade bra i alla fall ;)... Får väl se om den är så bra ;)..


  


Ha en trevlig kväll..

Puss å kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronica bergqvist - 4 maj 2010 18:03


Saker och ting kan verkligen såra, kärlek gör verkligen ont, även när det inte tar slut så kan det gör ont.. Ibland måste man nog tänka på vad man säger.. Visst det är jag lite dålig på, men oftast när jag blir arg, skulle aldrig vräka ur mig något s...

Av veronica bergqvist - 4 maj 2010 07:49

I går rev vi ner den sista väggen på vår förra hall :p... Som sen ska bli ett uterum.. På fredag kommer snickaren och kollar på den andre delen där vi ska bygga till.. Är lite mer invecklat där så behöver lite hjälp :P... Nee nu går det undan ser ni ...

Av veronica bergqvist - 20 april 2010 18:11

I förgår startade jag en sexblogg.. Hoppas den drar mer läsare än mitt trista liv :P hehe.. Gå gärna in och titta lite.. Kanske blir något.. Om livet vet man inte alltid vad man ska skriva hehe, men sex och förhållande tröttnar man ju aldrig att prat...

Av veronica bergqvist - 19 april 2010 08:58

I går hade jag och frida tjejdag ju ;).. Helt underbart mys va det.. Det är så skönt att ha en sådan vän :).. Jag har ju glömt att berätta om det fina armbandet jag fick av henne i födelsedags present.. Det är ett Thomas sabo med en balok av ett v so...

Av veronica bergqvist - 18 april 2010 17:08

I dag rymde jag hemifrån kl 10.00 i morse, men man är tydligen inte saknad ännu :(... Jag stack hem till frida, vi började med att äta lite frukost och sen stack vi till hennes mamma och åt middag vid 12 tiden.. åkte hem till frida igen och softade, ...

Ovido - Quiz & Flashcards